Kızlar adetim 4-5 gün önce bitti 2 gün önce de eşimle birlikte olduk dışarı bosaldi ama bosaldiktan sonra neden bilmiyorum bir anda tekrardan içime girdi çıktı ben bi panik oldum hayır bir şey olmaz bundan dese de içim rahat etmediği için 2 saat içinde ella içtim sizce korur mu ?