Kızlar 20 gündür kanamam var ben adetim sanıyordum kan aldılar meğer dış gebelikmiş doktor bişey yapmadı kendi gider dedi ama kanamam durmuyo acil bişey olursa ara dedi.beta hcg değerim de 60 çıktı 3 gğn sonra tekrar ölçtürcm ama korkuyorum değişik şeyler de yazıyorlar .basına gelenler yazabilir mi süreç nasıl ilerledi