Kızım 2 yaşa gircek. Haftaya abimin davet evinde nişanı ve eylül gibi de düğünü var.
Fazla o ortamlarda bulunmadı kızım ve biraz huysuzdur. Kendini sevdirmez ve başkalarına gitmez.
Bebek arabasını götürcem rahat otursun diye.
Neyle oyalanır sıkılmaması için ? Ne yapmalıyım ?
Sizler napıyorsunuz düğünlerde çocuklarınızı oyalamak için ?