usenmedimyaptimbirvelet esarbiniyannbaglama yaa ay oluyum da tadı önemli değil bebe gazlanmasın diye bir sürü kimyon çayı içmiştim alıştık artık berbat tatlara 🥲
esarbiniyannbaglama usenmedimyaptimbirvelet telef geciktirici içersin olmazsa tatil zamanı o da işe yarıyor 😂
usenmedimyaptimbirvelet esarbiniyannbaglama teşekkür ediyorum güzel tavsiyeleriniz için arkadaşlar her tuşa basacağım 🤩
usenmedimyaptimbirvelet Aklimideliricem nasıl bir ilaçmış ki o ilaç genel olarak içemiyorum kii emzirdiğimden dolayı doktorlar izin vermiyor 🥲 benimde 2 sene önce eşim askerden geleceğinde tam o gün regl oluyordum bende kekik çayını günde 3 öğün tüketip 1 hafta önce gelmişti 😝
Aklimideliricem usenmedimyaptimbirvelet inşallah yine erken olursun😂 ilacın adını hatırlamıyorum ya eczacılar biliyo anlatmıştım direk vermişlerdi yani ama emzirme kısmını hiç bilmiyorum belki kullanamazsın ya
esarbiniyannbaglama usenmedimyaptimbirvelet regl geciktirici hahshshsjs telef neyse tel düzeltmiş 😂😂😂
papulikkk usenmedimyaptimbirvelet İnşallah olursun tadı berbat ama etkili. Hoş buldum canııım, gerçekten enerjisi farklı buranın 🌸 iyi tatiller ayrıca🤩
usenmedimyaptimbirvelet esarbiniyannbaglama evet farkettim 😂😂 ama soğan kürünü deneyeceğim geciktirici çok istesem de içemem emzirirken kullanılmıyor maalesef doktora da sordum da cıkk dedi 😒
esarbiniyannbaglama usenmedimyaptimbirvelet aaa doğru emziriyorum yazmıştın 😂 soğan baya faydalı ertesi gün söktürüyor 🥳
tekqueenbenimokey usenmedimyaptimbirvelet aynen canim aktarda bulursun demle ic insallah faydasi olur 😁
usenmedimyaptimbirvelet Aklimideliricem tamamdır aklımda bulunsun son çare😅 inşallah gerek kalmadan yarın oluveriyim bitsin gitsin by işkence😒
Mavigokyuzu usenmedimyaptimbirvelet tampon kullansanız, rahat da oluyor, illa adet döneminizi bozmanıza gerek yok ki
usenmedimyaptimbirvelet Mavigokyuzu bozulmuyor ki sadece 1 hafta önce veya 3-4 gün önce gelecek 2 sene öncede denedim üstüne bir de doğum yaptım bozulmadı regl düzenim. ama evet olursam zaten tampon kullanacağım,kullanmamak benim için daha önemli😅