Kızlar oğlum 10 aylık 3 kilo doğdu. 5 aylıkken diş çıkarmaya başladı. Ek gıdaya başladığımızdan beri daha elle tutulur bişey yememiştir. Ağzını kapatıyor kafayı sallıyor ağzına lokma koyduğumuz an ağlıyor tükürüyor mama harici bişey yemiyor. Şu an 8 tane dişi var sanırım 9.da patlamak üzere. Dişten dolayı mı böyle ama hiç mi çocuk lokma yemez çok üzülüyorum 🥲 geçen ay 9.5 kilo 75 cm ölçüldü. Ortalama güzel dedi doktor. Herkes çok zayıf dese de önemsemiyorum ama bir aydır bir gram dahi almamış. Bu normal bi durum mu? Düzelir mi ilerde ya da benim yapmam gereken bişey var mı? Blw yapıyorum en başından beri önüne koyuyorum ama sadece oynuyor yemiyor. Sadece salatalık ve kuru ekmek.