sizdenbiriii1 Benim kızım da 4. Ayda biraz biraz destekli oturmaya başladı. Sonrasında oturmaktan hiç hoşlanmıyor kendini yere atıyordu. Sadece yuvarlanmak yada ayakta durmak istiyordu. Şimdi başladı desteksiz oturmaya 7 aylık. Bebişinize zaman verin onlar ne zaman ne yapacağını biliyorlar 🥰