Merhaba doktorunuz endokrin bölümünü önerdi mi? Gerçekten her doktor çok farklı şeyler söylüyor. Benim kızım da 4.5 yaşında. 16.5 kilosu, 111 cm boyu çıktı bu hafta doktorda. Kilosu çok az en az 17 isteriz haftaya gel rutin kana bakalım önce sonra endokrin dedi. Kendi doktorumuz izindeydi. Ona danıştım kan değerleri çok iyi ne olsun 30 kilo mu ilerde de zayıf olur ne güzel işte dedi. Kafayı çok karıştırıyorlar ya. Kızım da çok ince yani bacaklar filan çöp gibi. İlaç vereceği için mecbur tarttı doktor yoksa asla istemiyorum tartılmasını, biliyorum diyeceklerini çünkü 🥹