damloss b2n de doktorunuza danışmanızı öneririm. Doğduğundan beri hipp kullanıyoruz mama olarak. Meme reddi olmaması için şırınga ile verdirmişti dr bize. Öyle deneyebilirsiniz. Yenidoğan zamanında biberona alışmasın dşye öyle verdik ama şimdi tam 3 aylık, ben 2,5 aylıkken falan biberona geçtim philips avent yavaş akışlı olanı kullanıyorum. Bebeği dik biberonu yere paralel tutuyorum kendş çekmesi için.