Bebeğimde sürekli bir “kalk kalk” diyerek oturduğumuz yerden başka bir yere götürme huyu var bu durum evde de aynı dışarda da aynı. Büyük bir bahçeye gittik çocuklara yönelik oyalanacak bir sürü şey var anneler de orda oturuyoruz diğer bütün çocuklar kendileri takılırken benim ki de ordaki oyuncaklarla oynamayı çok istiyor ama kendi gitmiyor bana sürekli kalk diye yanına çağırıyor ben yanında bekliyorum öyle oynuyor alışınca geri yerime geçiyorum hemen gelip kalk diye çağırıyor bu durum tahminen ne zaman geçer tecrübeli annelere soruyorum