eymenasaf3 Aranıza yeni katıldım 8 günlük bebeğim var emzirmek için uyandırıyorum bir türlü uyanmıyor emmiyor siz nasıl uyandırıyorsunuz bu gidişle sarılık olacak
heidigril eymenasaf3 üzerini çıkarıyorum bezi falan açınca uyanıyordu denediniz mi? Bende 2. Bebeğim de çok zorlanmıştım 2 dk emiyordu tekrar uykuya devam
beginnerrmomm eymenasaf3 prematüre bebeğim asla uyanamazdı🥹🥹biraz sert çimdik atacaksını ve topuğuna sert tık tık yapacaksınız, burnunu hafifçe sıkın hemşireler böyle yapıyordu
gmsek eymenasaf3 Canım bana hemşire altını aç ya da ayak topuğunu cimcikle demişti.Kıyamıyordum ama işe yarıyordu .
reyhanks eymenasaf3 altını açınca uyanıyordu. Uyanmazsa bacaklarını siliyordum ıslak mendille değdiriyordum. Kuzucuklar insan kıyamıyor da ama beslenmeleri lazım
eymenasaf3 heidigril bezi açıp değişiyorum uyanıyor ama tekrar uyuyo kısa kısa emiyo bir saat sürüyor emzirmek
hilal858 gmsek ay o cimdikleme olayını kucagimdayken hemşire gösterdi ama içim gitti birazda sinirlendim ama yapacak bir şeyim yoktu çünkü sarılık tan yoğun bakımdaydi emme refleksine bakıyorlardı mecbur bende yapmak zorunda kaldım yoksa hiç emmiyordu. Gerçi şimdi bile en uzun 3 dakika emiyor😅 ama Allah’tan kilo alması iyi olduğundan takmiyorum
gmsek hilal858 Bizde yeni doğduğunda sarılık atlattık canım bu yüzden çok uyurdu uyandıramazdım.Anneler kıyamıyoruz ama yapıcak bişey yoktu mecbur burnunu sıkıp çok çimdiklediğimi bilirim😊
eymenasaf3 hilal858 ben de sarılık olmasın diye uğraşıyorum enfeksiyon vardı bir hafta yoğun bakımda kaldı her uyanmada emmiyor da çok az emiyor
hilal858 gmsek geçmiş olsun sizede atlattık çok şükür bizde şuan 3 ay 26 günlük olduk 🥲 ama o süreç çok kötü ya bırakıp eve gelmek
gmsek hilal858 Bizde 4 buçuk aylık olduk geçti gitti çok şükür .Her hastaneye gittiğimde ağlardım .Allah tüm bebeklere sağlık versin minnacık bedenleri 🙏
beginnerrmomm eymenasaf3 ben de kıyamıyordum ama hemşire böyle nazik davranırsan yoğun bakımda çok uzun kalır demişti, sarılık olmasındansa azıcık canı acıyabilir bence 🥴🥴
hilal858 eymenasaf3 yarım saate bir, 1 saate bir uyandır canım az emzede doyuyordur midesi küçücük. Emme refleksi nasıl eğer tutup emiyorsa sorun yapma canım
eymenasaf3 hilal858 acıkınca ağlıyor emziriyorum tutuyorsa ama en fazla beş saniye emiyo uyuyo hemen uyanmıyo bir saat böyle geçiyo sonra doyuyo
Retzja Oğlum uyanıyordu acıkır acıkmaz o yüzden ben öyle bir durum yaşamadım ama arkadaşlarım çocuklarının yenidoğan döneminde topuklarını çimdikliyolardı, üstünü soyuyorlardı 🥲
hilal_ayca ayağını cimciklemeye gerek yok bastırarak bastırarak topuktan yukarıya doğru sürttür parmağını ama sert bastırman lazım bu arada zor uyanıyorsa sarılık olabilir
hilal858 eymenasaf3 çişli bez sayısını takip edin doktor illa soruyor. Birde ara ara bebeğinizin göğüsünün rengine bakın sarımsı olmaması lazım. Benim bebegimin göğüs tarafı sarıydı sarılık çıktığında ama anlamadım ben rastgele doktor kontrolüne gittiğimizde öğrendim. Senin ki daha çok küçük çenesi çabuk yorulur 🥰 emmeyi bıraktığında çenesinin altını dokunun kaynaştir bende biraz işe yaradı inşallah sende de işe yarar