Moms44 benimde tam sağ tarafımdaydı canım , eksiden de kaburgam kırıldığı için . Doktor , tekrar edebilmiş olabilir dedi . Yapacak bişey yok dedi ,ne röntgen çekebildik ne de bişey . Hamile olduğum için her şey yasaktı ( şuan doğurdum ben , bebeğim 8 buçuk aylık )
Beni kalp doktoruna yönlendirdi yanlış hatırlamıyorsam, normal doğum yağmayacağını risk almayacaklarını söylediler . Beraber karar verdiler , kaburgamın kırıldığından şüphelendikleri için . Ama kırık değilmiş , bebek çıkınca ağrım da geçti benim . Normal doğumda ıkınamazdım zaten , çok felaket ağrıyordu batıyordu . Ben , o zaman alalım hemen dedim . Çünkü 30 ya da 31. haftada başladı . Doktorum 39+1 de aldı . Ne çektim o zamana kadar, bir ben bir Allah bilir …