sherlock_mom ilk başlarda korse değilde tülbent falan bağlıyordum ben 3. Haftada korseye geçtim ama yaz ayında doğum yaptığım için aşırı terletmişti iltihaplama falan olur diye korktum tabi baya gecikmeli taktım ama şuan bile tülbent bağlayabilirsiniz sıkmadan hem sızlamayı hafifletiyor