sevdapk Erkek bebek. Herşeyi yere atıyor veya ağzına götürüyor. Tek başına oynamıyor birlikte oturup oynuyoruz bi süre sonra yine ağzına götürüyor. Veya atıyor. Biraz fazla yapıyor. Aynı şeyleri yaşayan var mı?
talhamamy sevdapk tek başına oynamamak çok normal bir durum bende oğlumda öyle istiyrodum daha zamanı var kafanıza takmayın