18 aylık kızım halâ anne demiyor, herşeyi söylüyor herşeyi.. Ama anne demiyor
Anne nerede diyorum, gidiyor odaları arayıp geliyor diyor ki ‘gitti’ 🙄
Baba nerede diyorum, hemen babasına bakıp ‘babamm’ diyor 🙄
Bu daha az kısmı, çocuk babaya kendini öyle Bi bağlamış ki, ben evde onun için sadece ihtiyaçlarını giderdiği Bi figürüm ve hiç Bi şekilde benle oynamaz, bana Bi vuruyor görmeniz lazım ama babaya gelince öpücük atıyor😬.
Diyeceklerim bu kadar, 9 ay karnında taşı o gitsin babacı olsun.