hemsut Bebeğim 32 günlük, gece ellemezsem bazen sanki 4 5 saat uyurum gibi , hala 3 saatte bir mi beslemeliyim,
hazelkayan hemsut evet kan şekeri muhabbetinden dolayı gündüz 2, gece 3 saatte bir beslemelisin. 40 çıktıktan sonra gece bebek ne zaman kalkarsa o zaman emzirmeye başladım ben kilosu iyiydi
sisumunno hemsut ben de kırkına kadar uyandırıp emzirdim kırkından sonra kendi saatine göre ama bir doktora gittiğimde ilk iki günün kritik olduğunu söyledi ondan sonra uyandırmana gerek yok demişti herkes farklı bir şey söylüyor bilmiyorum
ilydinl hemsut 1 aylık olduktan sonra doktorum artık kaldırma uyusun sen de dinlen demişti o yüzden ben kaldırmadım 1. Aydan sonra gerçekten de dinlenmiş şekilde uyanıyorduk
Sumay_61 ilydinl ben 20 günlük kontrolde doktor gündüz uyandır ver ama gece o uyanmadıkça verme demişti kilo alımı iyiydi. ⅘ saate kadar gece durabılırmıs. Kilo alınmında sıkıntı yoksa
ilydinl Sumay_61 evet ben de gündüz 2 saatte bir uyandırıp besliyordum ama gece uyandırmıyordum kendisi acıkınca uyanıyordu
ikincibahar_ hemsut ben 2 aylık olana kadar en geç 3 saatte besledim 3 aylık olduk 1 aydır gece kendi uyanınca veriyorum mama gece 12’de içiyor 4 buçuk 5’e kadar uyuyor kilo alımı güzel doktorum uyandırma dedi