egehannesi1 2ay 24günlük bebeğim hem mama hem anne sütü şeklinde besliyorum hipp mama kullanıyorum bebeğim 3günde bir falan tuvaletini yapıyor genelde çok sancı çekiyor böyle durum yaşayan varmı ne yapmam lazım
anonimomss egehannesi1 Hipp iki gündür kullanıyorum bebeğimde de kabızlık yaptı tekrar aptamile dönücem
egehannesi1 anonimomss bizimki kabız değil aslında yaptığı zaman tuvaleti normal ama yapması çok uzun sürüyor 3 günde 1 falan oda yapabilirse yani aptamil comformil iyi diyorlar kabızlık ve gaz için bende ondan alıp denicem