Merhabalar kızım 11 aylık olmak üzere hala heceleme yapmıyor heee ehhh gibi sesler çıkarıyor 9.5 aylıkken sadece bir gün bir kaç kez de de de la la la ne ne gibi heceledi bir daha asla yapmadı kbb uzmanına gittik işitmesinde bir problem yok dedi işitme testi vs yapmadı tepkilerine ve aletle kulağına baktı. Çoook endişeliyiz kafama aşırı takıyorum yatıyorum kalkıyorum acaba bugün bir şey diyebilir mi diye bekliyorum. Yaşıtları bilinçli kelimelere geçti gerçekten çok endişeliyiz. Ekran yok konuşuyoruz kitap okuyoruz. Tabi akran yok çevremizde çekirdek ailemiz ve büyüklerimizle vakit geçiriyoruz. Böyle bir durum yaşayan oldu mu. Ne olur fikirlerinizi belirtin