mrvdnzz çok tavsiye etmem ozaman
Doğma büyüme ankaralı olarak ve hayatı bağlıca da geçmiş olan biri olarak söylüyorum
Yaşanabilecek en iyi yerlerden biri bağlıca
Ben lojmanda oturmuyor olsam asla buralara taşınmazdım
Bütün çevremiz gittiğimiz yerler hep orda biz buradan kalkıp oraya geliyoruz kahve içmeye bile
Demet vs hiç önermem taşınacaksınız