Kızlar bebeğim 4 aylık olacak her 3 saatte bşr bugüne kadar mama verdim öncesinde emdiği kadar emzirdim ama gündüzleri bazen mama saati geldiğinde uyuyor oluyor.
Aman mama saati geçmesin diye uyandırıyorum artık uyandırmam gerekir mi yada ne zamana kadar uyandıracam?
Deneyimlerinizi paylaşır mısınız gece de kaldırıyorum bu arada 3 aya kadar kilosu iyi değildi şuan biraz toparladı doktor da en son kontrolde kilosu iyi dedi ama bilemedim.
Doğum kilosu 3200 şuan 6100 kg