Bizim ev merkezi sistem ve ne kadar kullanıyorsak o kadar geliyor
Yani Bi faturayı daire başına bölmüyorlar burda.
Doğalgaz için adam geliyor saate bakıyor faturayı çıkarıyor.
Kimsenin yakmama gibi Bi durumu yok, herkes yakmak zorunda ama diğer odanın peteğini kapatırsın veya petekten ayarını düşürürsün ona göre fatura gelir