canselulu44 Merhaba kızlar.Oğlum birinci sınıfa başlayacak.Batman ve Siirt’te olan arkadaşlar eğitimi güzel hangi ilkokulları önerirsiniz?
kitapsevermom canselulu44 Mehmetçik ilkokulu iyi diye duymuştum 😊 tabi yıllar oldu Siirt’te gitmeyeli şimdi ne durumdadir bilemiyorum birde sancaklar vardi sanirim
canselulu44 kitapsevermom Siirt’te mehmetçik ilkokulu bir kaç kişi daha önerdi hemen araştırayım çok teşekkür ederim🥰