hasibe04 izlediği için sizimi suçluyor neyin tavırı bu erkekler gerçekten değişik varlıklar. Bağımlısı olmayı anladık, ihtiyacını onunla gidermeyi seveni anladık, bunlara saygı duyup bi uzmandan yardım almaları gerektiğini anladık ama bu canım sıkıldı izledim çok saçma olmuş. Bence tavrınızı koyun her canı sıkıldığında ona mı başvuracakmış, açıp bi dizi izlesin madem.