Dün 1 kere uyduu birde hafif şekerleme yapmıştı gece yine uyumuştu 3 kere uyanmıştı
Bugün tek uyku yaptı öğlen 2 saat
akşam 9da yatırdım hala ayakta en az 100 kere uyandı yorgunluktan mı uyuyamıyor geçişler böyle mi oluyor ne yapmalıyım 2 uyku mı iyi geliyor acaba 16 aylıgız