Tugcekvs beş sene önce evlenirken beyaz eşyalarımızı (buzdolabı, çamaşır makinesi ve bulaşık makinesi) Siemens marka almıştık hala kullanıyorum hiç hiçbir zaman sıkıntı yaşamadım. Koltuk takımımı da Enza’dan almıştım ve hala taş gibi, gerçekten yenilemek istesem yine aynı yerden alırım, ne çöktü, ne kumaşı yıprandı, tepe tepe kullanıyoruz beş senedir. Salon yemek masası, konsol tv ünitesi kısmını Doğtaş’tan almıştım ki tam bir hayal kırıklığı, salon yemek masası sandalyeleri çok sık kullanılmadığı halde daha bir yıl dolmadan iki sandalyenin arkası kırıldı, yine TV ünitesinin dolap Çekmece kulpları koptu, yamuldu filan böyle dolap kapakları. Aynı dönem evlendiğimiz bir arkadaşım da hem koltuk hem salon yemek takımını Doğtaş’tan almıştı, o da 1-2 sene anca kullanabildi.