Adetim 2 gün gecikince ağrımda vardı şüphe ettim test yaptım ilk başta varla yok arası gibiydi hayal mi diye düşündüm 5 saat sonra silik çizgi belirmiş ertesi gün başka bir marka ile yaptım artmed negatif çıktı yarın 5.ci gün belimde ağrı oluyor karnımda rahimde iğne batar gibi sancı olmuyorum bu arada prezervatif+geri çekilme ile korunuyorum bu şekilde hamile kalan var mı çok zor gibi ama