252504 erken mi bilmiyorum ama ben 21 aylıkken bıraktırmıştım öncesinde sütler gidecek bay bay diyeceğiz falan diyerek on gün önce haber vermeye başladım sonra bıraktık ama uykuya emerek geçtiği için çok zorlandı bi kaç gün. Bizde mama verdik biraz , mamayı da gece yatarken içti sadece onuda bi ay kadar sonra onu da bıraktık