queenof2 Yani yazın gelişiyle sürekli böyle oluyor ve ben sıkıldım artık bu daha başlangıç fazla ilerlemeden ne yapmam lazım hastaneye mi gideyim hangi doktora hangi bölüme bunun nedeni nedir bilgisi olan var mı?
ShutUp queenof2 Vücudunuzda ödem varsa ödem kaynaklı olabilir. Bol su tüketmeyi ihmal etmeyin. Bunun haricinde şeker-tansiyon kaynaklı da olabilir sıcak hava haliyle etkiliyor. Kan değerlerinize de baktırın mutlaka.
Prenses_Liya queenof2 Aynen bende öyleyim yıllardır El değil ama ayak her akşam soğuk suyun altına koyar yatağa geçerim ve bunu birkaç kez tekrarlarım akşamları özellikle Kan tahlilleri yapıldı şekerden şüphelenildi ama temiz çıktı tahlillerim
sengul34 queenof2 tubatogan queenof2 Prenses_Liya esimdede bu problem vardi surejli ayak altima yatarke havlu koyardk yıkayıp havluyu kınaya sirke koyduk onun pelirli bir zamanı vardı zamanı şu an hatırlamıyorum ama şifa niyetiyle yapabilirsiniz kınaya sirke koyduk o şekilde ayak altına yaktım bekledik bir gece yıkadık bütün sinir hücreleri ayak altında olduğu için iyi geliyor 3 sene geçti masallh daha o sknti yok bend dkendime yaptim Ayagima alerji cikardi cikmiuor
tubatogan queenof2 İlk fark ettiğimde kanlarıma baktırmıştım. Bir sonuç çıkmadı. Belki sonuca ulaşan vardır. Size de geçmiş olsun.
queenof2 tubatogan @ShutUp @Prenses_Liya daha önce kanıma baktırdım doktor kanın sınırda demişti ve vitamin eksikliği var dedi ilaç kullandım tekrar kan verdim kanım normale döndü ama vitamin eksikliğin var hala dedi ödemim yok ama cidden su az içiyorum günde 2 bardak içerim yada içmem ama tekrar bi doktora görünsem iyi olur heralde @sengul34 son çare bu sanırım doktor görünüşünden sonra deneyecem tşk ederim hepinize
Aklimideliricem Kınayı yazmışlar bende onu yazmaya gelmiştim bizde de ayağı öyle yananlar hemen kına yakar. Genelde şekerden oluyor bizimkilerde de hep şeker var ama kan değerlerinde sorun yoksa kınaya şans verin derim
simseklivekalpli queenof2 benim de gebelikte başladı ayak yanmam sonrasında da kaldı. Benim varis oluştu ondan yapıyor ama sizinkini bilemiyorum