nihaltepe 4 ay 24 günlük bebeğim ilk 2 ay sorunsuz emzirdim 3. Aydan sonra çok memeci değildi 5dk içer bırakırdı mama ya da sağdığım sütü verirdim ardından ama şu son 3-4 gündür memeyi görünce deliriyor önceden de zor kabul ediyordu 3. Ayından itibaren ama bi şekilde alıyordu uykuluyken vs ama artık ne yapsam tutturamıyorum her yolu denedim eds kaşık biberon şırınga aç da kaldı 1-2 saat ama yok ne yapıcam bilmiyorum başına gelip de sonradan memeye döndürebilen var mı ?
anonimomss nihaltepe ben de burda bekliyim 2 bucuk aydır ne yaptıysam tamamen döndüremedim tam anlamıyla herşeyi denedim
patlakprezervatif nihaltepe farklı pozisyonlarda emzirmeyi denediz mi? Kararlı ama ısrarcı olmamakta fayda var. Ben böyle meme reddini yendim.
lovelymoms nihaltepe benim bebeğim 2 aylıkken başladı meme reddine 4. Ayda döndü çok şükür ama ben bu süre zarfında yatarak emzirdim sorunum tazzikli süt akışıydı. Sonrasında sağımı bıraktım süt yoğunluğu azalınca döndü bebeğim memeye.Önce sorunu bulmanız lazım onu ortadan kaldırmadan döndürmek çok zor oluyor. Bu arada ben biberon da vermedim versem belki hiç dönmezdi.
deleted20517 nihaltepe zıplatarak emzirin pilates topunda zıplayın,ayakta emzirin uzanarak deneyin yürüyerek deneyin sağs sola döndürün bebeği öyle emzirin hemen hemen hepsini denedim çok şükür iki hafta tek meme reddi yaşadı
happykids_pera lovelymoms merhaba yan yatarak mı emziriyorsunuz yoksa siz sırt üstü yatıp bebeği mi üzerinize alıyorsunuz? Ben de de tazyik sorunu var:(
edbet95 Eds yöntemini tam bir ay yaptım, 4. Ay atağı dönemindesiniz ve ataklarda bebekler çok değişiyor, sakın biberon vermeyin, ben yendim inanın kendinize sizler de yeneceksiniz… Bu süreç geçici inanın yani…
anonimomss edbet95 etrafa ilgisinden dolayı emmeyen bebekte eds ise yarar mı ki? Bazı bebeklerde red tamamen davranışsal oluyor bence. memeden beslenmek istemiyor bazen diyorum ki istemiyor işte 2 bucuk aydır aynı şey ve ne yaptıysam düzelmiyor demekki memeyi gerçekten istemiyor. Bazen de inat yapıyorum çoğu zaman inadım boşa düşüyor. 1 aydan fazla biberon vermemek için direndim sonuç kilo alımı olmadı bez sayısı çok çok azaldı ve bu günlerce sürdü. Biberonu ilk verdiğimde saldırınca çocuğu aç bıraktım düşüncesinin vicdan azabı da çok kötü oluyor emzirmeyi hala teklif ediyorum her seferinde taş çatlasın 3-5 dk onda da aktif emme çok az üstüne 120cc mama içiyor
nihaltepe anonimomss aynen bu durumdayım ben de ve yıldım bu savaşı bebeğim kazanıcak diye korkuyorum biberona bayılıyor
patlakprezervatif nihaltepe başka pozisyonlarda var. Dik tutuyorsunuz, koltuktan tutuyorsunuz isterseniz bakın onlara onları da deneyin.
lovelymoms happykids_pera benim bebeğim yaşına geldi şuan ama o dönemi yatarak emzirerek geçirdim bu arada biberon alıyorsa biberonla verin ben biberon vermedim sütüm de azaldı sağımı bıraktığım için ve meme reddinden dolayı çocuğum çok açlık çekti günlerce ağladı biberona alıştıramadım bir türlü mama da içmedi. O zamanlar çok ağladım emmiyor diye ama sonradan daha da kötü oldu. Meme reddi sütü ciddi anlamda azaltıyor çünkü düzgün emmeyince süt de azalıyor doğal olarak. O yüzden emmiyorsa gerçekten biberona alıştırın derim. Ben hala kötü günler yaşamaya devam ediyorum.