Çok üzülüyorum kızlar 2 hafta olacak bırakalı meme uf diyor hala aslında çok kolay bıraktı hiç ağlamadı istemedi ama emmeyi çok seviyordu plansız bi şekilde aniden bıraktırdım çok pişman oldum ama iş işten geçti artık istemedi keşke emzirseydim diyorum şimdi de sütüm hala geliyor oğlum da emiyordu demek ki ihtiyaç duyuyordu neden bıraktırdım diye kendime kızıyorum aslında iştahını ve uykusunu olumlu yönde etkiledi ama işte ben bi türlü alışamadım emerek uyuduğu günleri çok özlüyorum memede sakinleşmesini çok özlüyorum 😔 siz ne zaman bıraktınız biraz moral olur belki bana 5 gün sonra 19 aylık olacak bu arada