zeynepba maşallah sağlıkla büyüsün. Zamanlama olarak güzel bir zaman. Yaz sıcağında bezden kurtulmuş olacak. Gün gün daha iyi olacaktır. Yavaş yavaş arayı açın. Tutmayı da öğrenecek. Yarım saatte bir götürüyorsaniz bir saate çıkarın. Çişi hissedecek ki geldi diyebilsin. 🌸