Niss1 Kızlar 2. Bebeğime hamileyim ve otomatik sallanan ana kucağı bakıyorum kullanıp memnun kalanlardan ürün önerisi yapabilir misiniz rica etsem bir sürü model var kararsız kaldım aşırı
pnr6161 Niss1 aldım 1 kere kullanabildim hiç sevmedi öylece duruyor. Manuel olanı aldık bayağı işimizi gördü. Bebekten bebeğe değişir tabi
gizem1111 Niss1 elele kullandım ben arkadaşımın hediyesiydi çok küçükken yemek yaparken vs ona oturtuyordum kemeri falan da vardı güvenlik açısından bi sorun yaşamadık
Kitsu Elele kullandık biz. Her ne kadar kızım onda uyumasada bir yaşını geçene kadar oturdu. Şimdi arkadaşıma verdim oda çok memnun kullanıyor.
omuratlas E bebek de baby plus comfort automatıc swing var bendede kullanmadık, Eltim kullanmış çok memnundu ondan dolayı aldık ama benim oğlan oturmuyor içinde. İkinci el düşünürsen satabılırım, sıfırdan farkı yok
seydadmr Kanz civilden aldım 1 ay oldı bebegim sevmedı yatmadı onda kutusuna kaldırdm satacağım dolap gardlop koydum ıstersenız yardımcı olurum 5 programlı
omuratlas Niss1 hız ayarı var istediğiniz hızda ayarlıyorsunuz. Şarkı bölümü var şarkı filan çalıyor. Uzaktan kumandalı sırt bölümü 2 ayarlı ve kemerli bağlanıyor.
irmyldrm12 Bizde elele aldık 8 aylık oldu bebeğim hala aktif olararak kullanıyoruz inanılmaz memnunum iyi ki dediğim ürünlerden biri oldu
leocuk Niss1 joie serina 2 in 1 ana kucağı kullanıyorum. Bebeğim hem uyumak hem de vakit geçirmek için oldukça aktif kullanıyor. Ayrıca ana kucağında titreşim modu da olduğu için özellikle ilk aylarda gaz sancısı çekerken çok işimize yaradı.