Kızlar bebeğim yaklaşık bir haftadır sütten kestim öğlen sorunsuz uyuyor ama geceleri asla çok direniyor ağlıyor normalde 9 da uyuyan çocuk 1q de uyumaya başladı sallayarak uyutmaya çalışıyorum ayakları ile göğsüme tekme atıyor vallahı yoruldum bide hala süt var acı da çekiyorum öneriniz var mı ne yapabilirim uyku düzeni için