Merhaba hanımlar, herkese hayırlı geceler diliyorum.
Benim bir konuda net olmam gerekiyor, bilgisi olan cevap verebilir mi?
Oğlumun 13 gün özürsüz devamsızlığı var özürlü devamsizligimizda var maalesef, bildiğim kadarı ile ilk olulda devamsızlık yok, ama okul yönetimi ısrarla olduğunu söylüyor, net bilgisi olan var mı? Evime sürekli uyarı mektupları geliyor, aslında bu takip cocuklar için elbet ama bir türlü bu devamsızlık konusu netletmedi, sınıf öğretmenimiz bile cevap vermek istemiyorum diyor bu soruya 😆 sanırım yok deyip çocukların derslerden geri kalmasini istemiyor