pkyl evet hatta 2 aylık falandı baya büyük bir uçuk çıkmıştı lohusalık uykusuz geceler derken bağışıklık düşmüştü fena. O zamanda yine aynı tedbirleri aldım öpmedim asla iyice kabuk tutup kuruyana kadar ama çıkmadan nereden bilebiliriz ki? Uçuk zaten bizimle yaşayan bir virüs sadece bağışıklık iyi durumdaysa ortaya çıkmıyor ortaya çıkmadan da bulaştırıcı olmuyor. Bir kere uçuk çıkarsanız dahi vücudunuzda bulunur. Uçuk çıkmadan bulaşsaydı herkes uçuklardı önemli olan dudakta patladıktan sonra temas ettirmemek