Merhaba doktor kontrolünde antidepresani bırakmaya karar vermiştim. Günde bir adet lustral 50 mg içiyordum. Doktor 2 ay yarım
İc sonra 2 günde bir yarım sonra 3 günde bir demişti. Bu sürede vücudun ilaca hala ihtiyacı varsa kendini belli eder demişti. 1,5 ay yarım içtim ve tekrardan başa döndüm malesef. Şimdi yine doktor kontrolünde tekrar günde bir adet almaya başladım. 22 gün oldu. Acaba ilacın etki etmesi yine 1 ay 1,5 ayi mi bulur ? Bir fikri olan var mı?