kaktuscicegi_ bebeğim 9.5 aylık bende bu hafta işe döndüm, 5. Ayda ilk denediğimde oğlum asla kabul etmedi. 1 ay ara ara denedim ben, küçük numaralarla başladım daha önce kullanmadığımdan hızlı gelebileceğinden korktum. 1-2 numara avent onlarla başladım. Hatta ben odadan çıktım eşim verdi, birinde evden çıktım yine de hisseder meme ister diye öylelikle oradan da beslenebileceğini öğrendi. Büyüdüğü için çekiş güçleri az geldi sinirleniyodu. ¾ verdim sırayla zaman koyarsk araya, şimdi 5 numara avent veriyorum. İçiyor, alıştı. Belki size de fikir olur 😊