kedilipicama
Gel sarılalım. Neler çektim neler. Malesef mamayla meme biraradaydı. 15 aylıkken 2.ye doğum yapacagım için memeyi kestim 1 günde mamaya aşırı düştü ama aşırı. Günde belki 6-7-8 kez 240 ml lik mama içiyordu derken su teklif edin yazısını okudum burda. Başladı kabus. Gece gündüz su içmeye başladı biberondan. Bardak kabul etmedi. Ne krizler geçirdim, ne biberonlar kırdım su yok mama yok vs diye. Aman allahım korkunç günlerdi. Cocuk daha 2 yaşında anne bana yardım et dedi bi kriz esnasında. En son kendi kırdı biberonunu diğerini de ben kırdım ve çok zor da olsa kapandı o fasıl. Su böbrek üstü bezleri sanırım çok çalıştırdığı için cocugun vücut elektrodengesini de bozdugu için(fazla su) kortizolu da yükselttiği için bir canavara dönüştüren ab-ı hayattır malesef. Günde 10 bez dolu dolu değiştiriyordum ve 1 saat arayla resmen.
Şeker çıkmadı biberon bağımlılığı çıktı.
Sirke mi kullanmadım, sabır taşı mı sürmedim neler neler. Kırıldı ve olay kapandı( ondan önce kaç kez kırıldı da kıyamayıp yeni almıştık,yanlış yapmışız)
Sirkeyle başlatıp soğutun bebeyi, olmazsa yanlışlıkla kırmış gibi kırılmasına müsade edin.
Allah kolaylık versin. Ben cok çektim umarım siz de atlatırsıınız cabucak