serrasmom Kızlar İkea antilop kullanıyoruz. 6 ay hiç sorun yoktu. Şimdi kırmızı turuncu arası renk lekeler oldu ve ne yaptıysam çıkaramıyorum. Pismiş gibi duruyor. Ne yapabilirim
organikirmik serrasmom yani yağlı bi yemek koyuyosam bende de leke oluyor ama özel bişi yapmadım ya sprey falan sıkınca geçiyor bilemedim :/