dilek3538 Kimse yokmu acil tayin oraya çıktı 2.5 yaş bide 7 aylık çocuğum var ben bi özel kreş buldum 2.5 yaş kabul ediyorlarmış ama bezli olduğu için kaldı 😭piskolojim bozuldu iyice