6 aylıkken başladık. Sakın kafanıza göre ilerlemeyin. Bebeğinizin özeline göre doktoru yorumlasın. Sütünüz yetmiyorsa formül mama ile devam edin. Bağırsakları, midesi, sindirim sistemi henüz hazır değil bebeğinizin. Yemeye başladığında da keza doyumluk yemeyecek, tadım yapacak sadece. Doyurmak için formül mama kullanın.