Momsinem Bizde de benzer bir durum yaşandı. Çocuk cerrahisine göründüğümüzde granülom olduğunu söyleyip gümüş nitrat çubuğuyla bir işlem yaptılar, ancak akıntı devam etti. Daha sonra başka bir doktora gittik; ultrason istedi ve ultrasonda göbek kanalında açıklık olduğu tespit edildi. Bunun için cerrahi müdahale gerekebileceğini söyledi.
Sonrasında birkaç farklı doktora daha danıştık. En son görüştüğümüz doktor ise kendiliğinden düzelebileceğini, şu aşamada müdahaleye gerek olmadığını belirtti. Gerçekten de dediği gibi oldu; bebeğim sanırım 7 aylıkken akıntı bir anda tamamen kesildi. Şu an 1 yaşını geçti ve çok şükür o zamandan beri herhangi bir akıntı sorunumuz olmadı.