Robinim Süt saklama poşetlerinden alabilirsiniz herkesin önerdiği gibi. Fakat benim düştüğüm hataya düşmeyin. Ben sağıp direk atıyordum. Çıkarınca değişik kokuyordu bebeğim istemiyordu. Sağıp poşete koyduktan sonra mutlaka dışarda 10-15 dk dursun. Normal ısıya gelsin. Zaten poşete dokununca sıcak olduğunu anlayacaksınız sütünüzün. Normal oda ısısına gelince buzluğa atmanızı tavsiye ederim.