mayuksel Yaşayan varmı geçiyomu tüm tahlilleri temiz çıktı doktor dişte yok diyo ama saatlerce aç kalıyo yine de ne mama içiyo ne ek gıda alıyo biberonu kaşığı itiyo ağzını kitliyo ağlıyo bende onunla ağlıyorum artık tükendim mahvoldum
tubi1 mayuksel Yaşamadım ama dışarda, balkonda , prkta beslemeyi denediniz mi? Uykuluyken veya gece uykusunda biberon vermeyi deneyebilirsiniz