sseydabal Kızlaar o kadar korkuyodum ki sonundaa dün oldummm 8 saat sürdü ama değdi varsa sorular cevaplarımm
sencokbiliyon sseydabal çok uzun sürmüş benim 1 buçuk saat sürmüştü. Yarım saat kadar da uyandırma odasında beklemiştim sanırım. Hayırlı olsun yeni burnunuz 😂
BongomyaPrensi sseydabal ben çok korkuyorum ya 😑 Ya daha kötü bir burnum olursa diye eğrilik var bende ama sırf korkumdan yaptıramiyorum 😬
Suklumaga sseydabal geçmiş olsun ama süreyi çok uzun buldum ben 2.5 saat sürmüştü ince derim vardı zaten yüzüm gözüm çok şişmişti
sseydabal KLORAK doktorum çok ince derilisin zor geçti ameliyatın dedi ama genel olarak uzun sürüyomuş benimm doktorun ameliyatları