Hanımlar birinin bize borcu vardı dolar olarak vermiş eşime 100 dolar ama pekte güvenilir bir insan değil yani neden tl yerine dolar mesela diye bi sorguladım. Sahte mi gerçek mi nasıl anlarım dövizciye gidip sorsam söylerler mi ya bulmuş çalmış gibi gözükmek istemiyorum korkarim öyle şeylerden zaten nasıl yapabilirim