Çünkü mükemmeliyetçiyim, bu konuda obsesifim. Tam bir işkoliğim, 2 yıldır çalışamadığım için sürekli kendime iş çıkarmaya, meşgul olmaya çalışıyorum. Çok sigara içiyorum, kafama taktığım bir şeyi başarana kadar geceler boyu uyumuyorum, o konu üzerinde 50 fikir türetiyorum, yemeden içmeden kesiliyorum. Ne çok eksim varmış 😂