fsmzpg bırakanlar illaki vardır. Ben uyku eğitimi filan vermedim. Akışına bıraktım. tam bir şeyler düzelir gibi oluyordu. Hop bir atak dönemi. Saçma sapan başka bir yönteme alışıyorduk.
Şimdi 2 yaşında en azından beni anlıyor. Dinliyor. Göz hizasına inip, hadi kızım sen uyuyabilirsin kendin yatağına gidebilirsin artık diyorum. Burası senin odan, senin yatağın diye anlatmıştım. O şekilde hevesleniyor.
Sonra alıştı gitti zaten. Şimdi sallanmaktan nefret ediyor.
Ha bide ilk alışma sürecinde yatağına yatırdım, yanına oturup elini tuttum. Belki 1 saat sürdü dalması ama eninde sonunda uyudu. Git gide bu süre kısaldı. Şimdi 15 dkda dalıyor artık. Neden yatağa gittiğimizi biliyor. Yatağa gidip ışıklar kapanıyorsa, ve sütünü veriyorsam demek ki uyku zamanı diyip uyuyor.
Uykuyu bir şeylerle bağdaştırması da güzel oluyor. Biz sür ile bağdaştırdık. Şuan günde 1 kez süt içiyor zaten onda da gece uykusuna yatıyor. Ha bir de ayısı var. O ayıyı da kucakladıysa tamamdır, uyku vakti.