Kizimda grip olmustu antibiyotik kullandik gecmedi..tekrar geldik doktorumuza yatis verdi ..korkuyordum böyle bir zamanda hastanede yatmaktan zaten korona yuzunden psikolojimiz iyice bozuldu surekli el yikamak istiyordum😯😯ALLAHIM tum evlatlarimizi da benim kizimi da koru yarabbim. 😷😷