damlaaa_1 ay gerçekten mi ama ben iki üç yıl önce 215 almıştım taban puanım yetmemişti hep 240 250 den yukardaydı isteğim bölümler .Ve ayrıca benim puanım inşaat teknolojisi anca geliyordu korkuyorum ya açıktan okumak istiyorum sosyal hizmetle ir ya da ilahiyat ve netlerim 30 35 civarı 🥹