Pamukhanim_ Ben daha eğitime başlamadım. Kızım 2 yaşında. Gözlemlerimi söyliyim.
Klozet adaptörü de aldım. Klozet şeklinde olan lazımlıktan da.
Klozete adaptörü koyuyor. Ama kendi başına inip çıkamıyor. Evet basamak da var ama çok zorlanıyor oraya çıkıp dönüp oturmaya. Sürekli yakında olmak gerekiyor.
Ama kendi başına lazımlığa gidiyor kapağını açıp yapıyor. Sonrasında da sifonuna basıyor. Ve geliyor. Bu durum çok hoşuna gidiyor. Su akmıyor ama sesli ışıklı sifon sadece.
Benim kızım pijamasını çıkartıp oturmaya korkuyor. Şimdilik altı bezli ve giyinikken oturup yapıyor. Henüz tam hazır değil yani.o yüzden beklemedeyiz ☺️